همه اينها به باعث تقويت كمپين شد. موفقيت اين كمپين باعث ادامه آن شد و مصرف شير از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ به ميزان ۷ درصد افزايش يافت. اندازهگيري نتايج كمپين به شما در تعيين اثربخشي آن كمك ميكند. بنابراين متوجه مي شويد كه هم اكنون چه كاري براي شما بهتر است و از ديدگاه خود آگاهي پيدا كنيد. هزينه اين نوع تبليغات بين ۲۰ تا ۵۰ ميليون است و براي هر نوع كسب و كاري مناسب نيست. اصولا فعاليت در شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، به عنوان يكي از اولين فعاليت هاي هر كسب و كاري در فضاي ديجيتال به حساب مي آيد. 2014) در پژوهشي با عنوان «شكاف مهارتهاي بازاريابي ديجيتال: توسعۀ يك مدل بازارياب ديجيتال براي صنايع ارتباطي» به بررسي و مشخصكردن هرگونه شكاف مهارتهاي بازاريابي ديجيتال با متخصصان شاغل در صنايع ارتباطي پرداختند. به اين منظور ميتوان از «كاپريلا» به عنوان يكي از پلتفرمهاي برتر تبليغات آنلاين هدفمند نام برد.
در اين روش از تبليغات، سايت تبليغ دهنده، اقدام به طراحي بنر مربوط به تبليغات خود نموده و با اجاره نمودن يكي از جايگاه هاي بنري كه در سايت هاي پربازديد وجود دارد به معرفي محصول و مواد خود اقدام مي نمايد. بهره مندي از استعداد هاي بالقوه به ويژه در حوزه اجرا استراتژي هاي تبليغاتي از مهم ترين پارامترهايي است كه بايد به آن اشاره كرد. مثلاً من مدتي آموزشهاي وردپرس را دنبال ميكردم و دنبال محتواهاي خوب در اين زمينه ميگشتم، در آن مدت، تبليغات زيادي در زمينه آموزش وردپرس، افزونههايش و طراحي سايتهاي وردپرس در جستجوهاي اول گوگل براي من نمايش داده ميشد. پس از مدتي شركت فاش كرد كه اين تبليغ، تاكتيكي براي يادآوري محصولات به مردم بود. در ابتدا كمپين تبليغاتي از روش چاپي بهره ميگرفت اما پس از آن به تلويزيون رفت. سهم بازار اپل در عرض ۱ سال پس از راهاندازي اين كمپين ۴۲ درصد رشدكرد و اين نشاندهنده موفقيت اين كمپين تبليغاتي بود. همه برندها از جمله شركتهاي توليدي و خدماتي و حتي مراكز دولتي نيز براي ادامه حيات در بازار نياز به حفظ و ارتقا برند خود دارند. بي ترديد براي بازارياب ها و اهالي كسب و كار چنين بازار بزرگي غيرقابل چشم پوشي است.
اگر شما داراي يك كسب و كار بين المللي هستيد، تبليغات در فيسبوك مي تواند فروش شما در خارج از كشور را چندين برابر كند. در اين كمپين آنها بطريهاي نوشبه را با ۱۵۰ تا از محبوبترين نامهاي آن كشور شخصيسازي كردند. واتساَپ و نرمافزارهاي شبيه به آن امروزه با گسترش اينترنت همراه، جايگزيني براي پيامك يا پيامهاي متني كلاسيك شدهاند. از آن زمان اين كمپين به كانالهاي چاپي، راديويي و آنلاين گسترش يافته است. به منظور آشنايي بيشتر با اين نوع تبليغات از صفحه تبليغات با اپليكيشن موبايل و مزاياي آن ديدن فرماييد. كار به نوع تبليغ و متنش ندارم. اين تبليغ ساده و طنزآميز بود و البته جواب هم داد. اين نسخه در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ در سيستم ويندوز فون به كار خود پايان داد. نتايج نهايي نشان داد با وجود اينكه كانالهاي آفلاين در تعداد بيشتر است، كانالهاي برخط بهطور چشمگيري نسبت به كانالهاي تبليغاتي سنتي مقرونبهصرفهتر است. احتمالا بارها پيش آمده است كه عبارتي را در گوگل جستجو نماييد و در نتايج انجمن ها يا تالارهاي گفتگو را ببينيد ، شما با فعاليت و پاسخ به پرسش هاي افراد در اين انجمن ها ميتوانيد هم براي وب سايت خود بك لينك بگيريد و هم اينكه بازديد كننده هاي خوبي را به سمت وب سايت و كسب و كار خود روانه كنيد .
نكته: اگر هدلاين و ديسكريپشني است كه شما ميخواهيد محل نمايشش را حتما در تبليغ مشخص كنيد، با زدن پين كه در كنار هر Headline و Description است، ميتوانيد اين كار را بكنيد. اما ويژگي هاي هدفگذاري دقيق فيسبوك به شما امكان مي دهد تا به مخاطبان مدنظرتان بر ايران پارس اس ام اس. دليل اين اتفاق، افزايش هزينه هاي تبليغات غيرديجيتال مي تواند باشد. اين تبليغات از جمله بهترين روش تبليغاتي، براي برندسازي و اهداف طولاني مدت مي باشند. بررسي دادههاي كمپينهاي گذشته و موفقيت كمپينهاي رقيب به شما در تصميمگيري بهتر كمك مي كند. مهمترين عامل در موفقيت تبليعات در واتساپ، استراتژي شما است. شخصي كه اين پيوند را در اختيار دارد، آن را با مشتريان بالقوه به اشتراك ميگذارد و هر مشتري با استفاده از پيوند خود محصول را خريداري و كارمزد دريافت ميكند. آنها كمپين اينترنتي و راديويي راهاندازي كردند كه در طي آن شخصيتهاي كارتوني درگير راههاي احمقانه براي مردن بودند. اما رصد موفقيت كمپينهاي تلويزيوني، چاپي يا راديويي به كار و مشاهده بيشتري نياز دارد. با رصد دقيق دادهها، در مورد تغيير كمپين يا تقويت عناصر موفق، به صورت آگاهانه تصميم ميگيريد.