آموزش در حوزه هاى علميه به چ صورت است

۵ بازديد

٣. ميان ميزان آشنايي كارشناسان تبليغات منطقه آزاد كيش با ابزارهاي  ايران پارس اس ام اس ارتبـاطي و ميزان استفاده آنان از اين ابزارها رابطه معناداري وجود دارد. نوعاً افرادى كه ده بيست سال در اين درسها حاضر شده اند در كنار ديگران كه يك يا دو سال در آنها شركت كرده اند و يا براى اولين بار است كه شركت مى كنند مى نشينند و به درس استادگوش مى دهند. در نتيجه تمامي صاحبان سهام با استفاده از تبليغات و ارائه آگاهي در مورد محصولات با كيفيت و قابل رقابت در بازار سعي مي­نمايند، در اذهان مردم خود را يك شركت موفق نشان دهند تا مردم را از توانايي خود آگاه سازند. علاوه بر اين، بر خلاف يافته­هاي قبلي، عناصر ارتباطي كنترل شده (به عبارت ديگر، آگهي و تبليغات) هيچ تأثير بر رضايت مشتري از برندهاي خدماتي نداشتند. اين شبكه­ها به دليل ظرفيت تعاملي و ارتباطي بالايي كه دارند به كمپانيها اجازه مي­دهند تا ميزان آگاهي از برند خود را در ميان مشتريان بهبود ببخشند. محصلين با سرى انباشته از معلومات اسكولاستيك از اين مدارس بيرون مى آمدند; اما لياقت آن را نداشتند كه يك عمل جمع ساده را جز به مدد انگشتان دست انجام دهند.

هدف اين مطالعه، بررسي تجربي يك مدل تئوريك در رابطه با آگاهي از برند در شبكههاي اجتماعي بوده است. در اين پژوهش، ابتدا عوامل موثر بر انتخاب رسانه­ها شامل راديو، تلويزيون، روزنامه، اينترنت و تبليغات دهان به دهان در صنعت بيمه به منظور آگاهي از برندهاي صنعت بيمه و ترغيب مخاطبان به خريد بيمه­نامه با نظر خبرگان صنعت بيمه و ارتباطات، شناسايي شد و سپس از طريق پرسشنامه به جمع­آوري داده­ها اقدام مي­شود.در واقع پژوهشگر با انجام اين تحقيق ميخواهد مشخص كند كدام رسانه در آگاهي از برندهاي صنعت بيمه در ميان مخاطبان تاثيرگذارتر است؟ هفت رسانه شامل تبليغات تلويزيوني، راديو، بيلبوردهاي سطح شهر، روزنامه و مجلات، اينترنت، دوستان و آشنايان براساس 28 شاخص فوق ارزيابي شده است. در اين راستا براي بررسي اثربخشي تبليغات از مدل چهار مرحله­اي آيدا استفاده شده است. روشن است كه با استقرار اهل علم در حوزه هاى بزرگ اين كار عملى نخواهد بود وحداقل نتيجه مطلوب را نخواهد داد زيرا حوزه مدرّس و مدير مى خواهد و اين مدرّسان و مديران در صورتى مفيد و مثمر خواهند بود كه در حوزه هاى بزرگ تحصيل كرده باشند. مقاله حاضر در دو بخش تنظيم شده است: در بخش اول آن به برخى از نواقص حوزه هاى علميه اشاره شده و در بخش دوم آن به طور فشرده به راه حلها اشاره شده است.

از طرف ديگر حوزه ها نيز داراى برنامه منظم هدايت گرى نيستند كه در اين زمينه اشخاص متحير و سرگردان را راهنما باشد. از عواملى كه بسيار زيان آور و موجب عقب ماندگى بسيار زياد طلاب حوزه ها ست تعطيلات غير منضبط است كه مجموعاً حدود دو سوم سال را در بر مى گيرد. پس چرا بايد تمام اوقات طلاب ما در آموزش فقه و مقدمات آن بگذرد و نه تنها نسبت به علوم اصلى بى اعتنا باشيم بلكه افرادى كه به آن علوم مى پردازند مورد تمسخر و بى مهرى قرار دهيم؟ هم­چنين بار عاملي هريك از شاخصهاي شناسائي براي معيارهاي آگاهي از برندهاي صنعت بيمه نيز مورد سنجش قرار گرفته است­كه نتايج نشان ميدهد هر مجموعه شاخص هريك از عامل ها با يكديگر همبستگي بالا داشته و همبستگي آن­ها با ساير شاخصها جزئي است. بنابراين چون تمامي معيارها در اين سنجش مورد توجه قرار گرفته است و طراح قادر به جهت­گيري خاصي در طراحي سوالات نمي­باشد. نتايج حاصل از آزمون t و دو جمله­اي نشان مي­دهد كه تبليغات بيمه ايران در جذب مشتريان اثرگذار بوده و مراحل چهارگانه مدل آيدا را با موفقيت طي نموده است، تبليغات تلويزيوني نيز مطابق آزمون فريدمن به عنوان اثرگذارترين رسانه تبليغاتي در رتبه نخست قرار گرفتهيچ شكى وجود ندارد كه بدترين و نارساترين گونه تبليغات همين است كه اكنون ما به آن دل خوش كرده و غرق كيف هستيم! اين پرداخت شهريه گرچه متوقف بر امتحانى است كه گيرنده شهريّه بايد از آن بگذرد ولى اين اشكال را دارد كه مرتبه بالاى علمى گيرندگان و همچنين نياز و مصرف آنان هيچ گونه نقشى در پرداخت آن ندارد. حقيقت اين است كه: اگر اين گونه جلسات به همين منوال باشند و چاره اى براى اصلاح آنها انديشه نشود أثر و فائده بسيار كمى دارند. اينها جملههايي هستند كه خيليها براي يادگيري اين زبان چه براي خودشان و چه براي فرزندانشان به زبان ميآورند. جونز، بورگمن و يوليسي (2015) در پژوهش خود سعي كردند به اين سؤال پاسخ دهند كه ايجاد وبسايت و حساب در رسانههاي مجازي چه مزيتي براي شركتها دارد و شركتها چه انتظاراتي از رسانههاي اجتماعي دارند. از اين رو در اين تحقيق اثربخشي رسانه­هاي تبليغاتي بر فرايند خريد يكي از مهم­ترين انواع بيمه نامه­ها يعني بيمه نامه­هاي عمر و پس­انداز مورد ارزيابي قرار گرفته است. داركولييسم با قانون هفتم خود ميخواهد بگويد امروز ضروري است در انتقاد شجاع و بيپروا باشيم و به آساني عملكرد اشخاص را مورد نقد و بررسي قرار دهيم، تا راهي به سوي حل مسائل كلان بشر بيابيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.