بايد بگوييم روشهاي بازاريابي و تبليغاتي در بازار تجارت امروزه بايد به روشهاي پيشرفته انجام شود چرا كه بازار رقابت بسيار بالاست و بايد تخصصي انجام شود. در واقع امروزه استفاده از وسايل هوشمند و تكنولوژي پيشرفته در امر تبليغات و بازاريابي بايد گفت كه تبليغات و بازاريابي ديجيتالي صورت گرفته است. 3. تصويرسازي توسط تبليغات موثر در ذهن مشتري: هر چقدر نوع تبليغات از روشهاي جذاب استفاده شود تصويري كه در ذهن مشتري از محصول ساخته ميشود بيشتر خواهد بود. اين روش تبليغاتي، با توجه به نوع اطلاعات شخصي از قبيل سن، جنسيت، محل زندگي و غيره كه كاربر به شبكه اجتماعي كه در آن عضو است مي دهد، مي تواند به عنوان يكي از بهترين روش تبليغاتي كه دقت بسيار بالايي دارد، محسوب گردد. 5. تبليغات به روش شبكههاي مجازيك اين روش از تبليغ به دليل استقبال و استفاده زياد كاربران در شبكههاي مجاي تبليغات و بازاريابي بهتر نتيجه ميدهد و بازدهي بالايي دارد. 3. تبليغات به روش موبايلي: در اين روش ميتوان با استفاده از موبايل در سايتهاي درج آگهي رايگان ثبت نام كرد و درج آگهي داشت و همچنين استفاده از اپليكيشنها نيز امكان پذير است. امروزه در دنياي تجارت و كسب و كار، موثرترين روش براي رشد و پيشرفت و كسب سود و درآمد، تبليغات و بازاريابي ميگويند. 4. تبليغات به روش اپليكيشني: اپليكيشنها برنامههايي است كه روي موبايل با سيستم عامل اندرويد و آيفون طراحي شده است و برخي نيز براي ويندوز هستند. در كنار لينك سايت هايي كه از اين روش تبليغات بهره مي برند،مي توانيد Ad را مشاهده نماييد. اين مطالعه نيز با پيروي از چارچوب ديك و باسو (1994) و مطالعات سانو (2014) تمايلات رفتاري و وفاداري را متفاوت معنا ميكند. بااينوجود، در مطالعه مقايسه تلويزيون با فيلمهاي آنلاين، طبق نظرسنجي سال ۲۰۱۵ شركت تبليغات ويديويي BrightRoll، ۷۲ درصد آژانسهاي واتساپ تبليغاتي فيلمهاي آنلاين را بسيار مؤثرتر از تلويزيون دانستند. «همكاري در فروش» يكي از روشهايي است كه كسبوكارها از افراد بيرون مجموعهشان ميخواهند كه محصولاتشان را تبليغ كرده و آنها را به فروش برسانند؛ آن افراد نيز به ازاي فروش هر محصول يك درصد (پورسانت) از آن كسبوكار دريافت ميكنند. در تحقيقي كه بر روي شش مورد از محبوبترين اخبارهاي شبكه در تلويزيون انجام شد، مركز تحقيقات پيو دريافت كه پنج مورد از آنها در سال ۲۰۱۴ سهم متوسط كمتري نسبت به سال ۲۰۰۹ داشتند. و با تكنولوژي و رشد در اينترنت تبليغات جلوهگري بيشتري را به خود اختصاص داد و در ميان صاحبان كسب و كار و توليدكنندگان مورد توجه بيشتري قرار گرفت. اينها تبليغات بنري هستند. اينها را مهناز كيائي ميگويد و اشاره ميكند كه مسئله انگيزه براي بزرگسالان با كودكان متفاوت است.كودك در يادگيري زبان انگليسي تنها چيزي كه نشان ميدهد اشتياق براي رفتن به سر كلاس است. به طور روزانه اتفاقات مختلفي در يك وبسايت رخ ميدهد. بايد آن را به طور كامل انعطافپذير كنيد. بايد گفت كه تبليغات قسمتي از بازاريابي است كهبخش مهمي در معرفي محصولات دارد و همينطور منتشر كردن آگهي در انواع رسانهها كه شامل، روزنامه و مجلات هفتگي و چاپ بنر و بيلبورد و همچنين تلويزيون و در واقع بهتر از همه اينترنت است. دسترسي از هر روشي به مشتريان و با دادن اطلاعات از محصول مخاطب را ترغيب كردن به خريد و تبديل كردن به مشتري بالقوه است. براي مثال اگر فردي براي خريد به صفحه ي شما مراجعه كرده است يا محصولي را در سبد خريد خود قرار داده است اما فرايند خريد محصول را تكميل نكرده ،تبليغ پويا دقيقا تبليغ همان محصول را در فيسبوك به آن ها نشان مي دهدماركتينگ درياي عميقي است كه انواع و اقسام روشهاي تبليغات و بازاريابي را در دل خود جاي داده است و طبيعتا شما نيز به عنوان مخاطبان اين فضا، با بسياري از اين رويكردها آشنا هستيد. البته ناگفته نماند كه همه روشهاي تبليغات آنلاين، نيازمند اين هستند كه ابتدا بسترهاي تبليغات آنلاين (پيج اينستاگرام و وبسايت) بخوبي run شده باشند. اين نتايج در شكل زير مشاهده ميشود. بازاريابي موتورهاي جستجو (SEM) كه بخشي از آن به تبليغات در گوگل مربوط ميشود براي افزايش ديده شدن وبسايت شما در صفحات نتايج گوگل (SERP) با پرداخت هزينه انجام ميگيرد. طبيعتاً اگر وبسايت جايگاه مطلوبي در نتايج موتورهاي جستوجو داشته باشد، مشتريان بسياري ازاينطريق به كسبوكار رجوع خواهند كرد. امروزه يكي از مهم ترين بخش ها در دنياي تبليغات، تبليغات اينترنتي مي باشد كه جايگاه خود را در بين اكثر افراد پيدا كرده است. به خلاف بخش دوم كه مكلفين نسبت به آن مختارند و باهر يك از اجتهاد و تقليد و احتياط برئ الذمه مى شوند.
شنبه ۲۶ آذر ۰۱ | ۱۷:۲۸ ۶ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است