داشتن يك شعار تبليغاتي پوست و مو يكي از مهم ترين اقداماتي است كه ميتواند باعث ديده شدن يك كسب و كار شود. نمادهاي ساده تري مثل قلب كه نشان دهنده سلامت و مراقبت از بدن هستند، تصاوير ايده آلي براي طراحي لوگوي سالنهاي زيبايي به شمار ميآيند. در اين لوگو به كار بردن رنگ صورتي و سبز در كنار يك چهره زيبا به خوبي توانسته مفاهيم سالن زيبايي را منتقل كند چون رنگ صورتي مورد علاقه بانوان است و رنگ سبز نشان دهنده سلامت و مراقبت از پوست و مو ميباشد. به طور كلي شعار تبليغاتي مجموعهاي از عبارات كلمات و اصطلاحات ميباشند كه به صورت كدگذاري شده و مناسب در كنار يكديگر قرار ميگيرند تا بتوانند يك فعاليت زيبايي پوست و مو را به ديگران معرفي كنند. در كنار اين موارد شما بايد سعي كنيد كه كوتاهي شعار خودتان را حفظ كنيد. موهايي كه دو تا دور آن تراشيده شده و بخش بالاي موها به صورت مجعد و يا موي فر هستند. توجه نماييد دروغ گفتن در شعار نه تنها مخاطب را جذب ميكند بلكه حتي ميتواند باعث ريزش مشتريان فعلي شما شود پس سعي كنيد كه تا آنجا كه ميشود از آن دوري كنيد. توجه نماييد كه برانگيختن و درگير كردن احساس مخاطب تاثير بسيار زياد و شگفتانگيزي روي اين جذب مشتريان براي شما دارد پس سعي كنيد كه اين موضوع را جدي بگيريد و حتما هنگام انتخاب شعار تبليغاتي از آن بهره بگيريد تا بتوانيد يك شعار مناسب را براي خودتان انتخاب كنيد. يكي ديگر از مواردي كه ميتواند به شما كمك كند تا بتوان يك شعار عالي براي خودتان بسازيد اين است كه شما احساسات مخاطبين را در اين شعار تبليغاتي درگير كنيد. توجه نماييد كه شعار و مفهومي كه شما ميخواهيد آن را به مخاطب انتقال دهيد از طريق همين كلمات به مخاطب خواهد ر گروو پس شما بايد سعي كنيد كه بهترين لغات و تركيبات و اصطلاحات را بكار بگيريد تا بتوانيد به نحو احسن منظور خود را به مخاطب برسانيد. زماني كه به دنبال طرح هايي براي لوگو سالن زيبايي مي گرديد به دنبال تصاويري باشيد كه در آنها از رنگ سبز استفاده شده چون اين رنگ به سادگي پيام خدمات شما را به مخاطب ميرساند. در لوگو ساز هاي آنلاين چندين تمپليت آماده وجود دارد كه با جستجو كردن كلماتي مثل بيوتي سالن مي توانيد آن ها را مشاهده كنيد. در ادامه چند نمونه از لوگو هايي كه در نرم افزارهاي لوگو ساز آنلاين در دسترس است را با هم مرور مي كنيم. به طور كلي براي ساخت لوگو در برنامه هاي آنلاين ابتدا بايد نام بيزينس خود را وارد كنيد و سپس سبك، رنگ و نماد لوگوي خود را از بين آيتم هايي كه به شما پيشنهاد مي شود برگزينيداين مراحل بيشتر از ۲ دقيقه وقت شما را نمي گيرد چون تعداد زيادي تمپليت آماده به شما پيشنهاد ميشود كه بالاخره يكي از آنها با آنچه كه مد نظرتان است مطابقت خواهد داشت. زماني كه بالاخره رنگ و نماد مورد نظر خودتان را انتخاب كرديد بايد آنها را مطابق با سليقه خودتان و آن چه كه مخاطبين تان ميپسندند، سفارشي سازي كنيد. در لوگو ساز هاي آنلاين توانيد انواع مختلفي از آرم ها و آيكون هاي مرتبط با مراقبت سلامت را مشاهده كرده و براي طراحي لوگو سالن زيبايي خود از آن ها ايده بگيريد. اگر به دنبال تصاوير و آيكون هايي متناسب با اين مفاهيم براي طراحي لوگو سالن زيبايي مي گرديد، بهتر از تمركزتان را روي آيكون هاي مرتبط با سلامت و زيبايي معطوف كنيد. ماهي منبعي از پروتئين و امگا۳ است پس براي استفاده از ماهي بايد نكاتي را رعايت كنيم و بهتر از روش بخار پز براي مصرف ماهي استفاده كنيم. آيكون ها و طرح هايي كه براي ساخت لوگو سالن زيبايي مورد استفاده قرار مي گيرد بايد مفاهيمي مثل سلامت پوست، زيبايي پوست و تناسب اندام و سلامت و مراقبت از بدن را منتقل كند. توجه نماييد كه اين شعار به ويژگي ها و نحوه خدماتدهي كلينيك اشاره ميكند پس شما بايد سعي كنيد كه نحوه خدمات دهي خودتان را به بهترين نحو و با بهترين عبارات و لغات ها به مشتريان خودتان برسانيد تا بتوانيد ميزان استقبال مشتريان از خودتان را بالاتر ببريد. توجه نماييد كه شعار تبليغاتي تاثير بسيار زيادي در جذب مشتري دارد و شما حتما هنگام انتخاب آن دقت لازم را داشته باشيد. يكي از مواردي كه شما حتما بايد هنگام انتخاب شعار تبليغاتي پوست و مو به آن دقت و توجه داشته باشيد انتخاب كلمات و عبارت ها ميباشند. توجه نماييد كه استفاده از شعار تبليغاتي پوست و مو ميتواند ده ها برابر بيشتر از تبليغات تاثيرگذار باشد و شما ميتوانيد تنها با استفاده از يك جمله كوتاه تاثير بسيار زيادي را در مخاطب ايجاد كنيد كه ممكن است هزاران تبليغ نتوانند اين تاثير را روي مخاطب داشته باشد. يكي ديگر از مواردي كه ميتواند هنگام انتخاب شعار باعث جذب بيشتر مخاطب ميشود اين است كه شما سعي كنيد حتما صداقت را در دستور كار خودتان قرار دهيد.
دوشنبه ۲۴ بهمن ۰۱ | ۱۵:۳۵ ۶ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است