همچنين مشخص شد كه عدم ارتباط و نظارت دو طرفه بين هنرستان هاي فني و حرفه اي و صنايع كوچك در اين پژوهش نيز بر اين مشكل افزوده است. براساس يافته هاي اين پژوهش، شناسايي و تعيين نيازهاي آموزشي و برنامه ريزي و استفاده از كارشناسان شركت هاي صنعتي در تدوين برنامه هاي آموزشي اين هنرستان ها و برگزاري دوره هاي آموزشي عمومي و تخصصي مورد نياز شركت هاي صنعتي مي تواند راه گشايي براي حل اين مشكل باشد. علي ممبيني، رئيس آموزش و پرورش استثنايي خوزستان ضمن اشاره به استخدام ۸۰۰ معلم استثنايي در كشور از طريق آزمون استخدامي عنوان كرد : از محل اين آزمون در استان خوزستان حدود ۷۰ معلم امسال جذب حوزه اسثتثنايي خواهند شد و نتايج نهايي آزمون نيز نيمه مردادماه به بعد اعلام خواهد شد. نتايج پژوهش از چند جنبه مفيدند؛ سياستهاي كلي جمعيت هم بر ارتقاي سطح باروري و هم بر كيفيت خانوادهها تأكيد كردهاند. بنابر اين، مسئولان آموزش و پرورش در استان و مديران هنرستان هاي فني و حرفه اي شهرستان با مد نظر قرار دادن نيازهاي آموزشي شناسايي شده براي صنايع كوچك، بايد بتوانند باتوجه به تكنولوژي هاي استخدام ها و موقعيت اقتصادي شهرستان اهواز و با همكاري مديران و كارشناسان بخش صنعت، برنامه هاي آموزشي دقيقتر و به روزتري براي تحقق نيازهاي آموزشي صنايع كوچك تدوين و ارائه كنند، تا هم تعامل بين دنياي كار و صنعت برقرار شود و آموزشهاي مفيدتري ارائه گردد و هم امكان بيشتري براي اشتغال براي دانش آموختگان فراهم شود.
از اين رو، مسئولان آموزش و پرورش در زمينه ي آموزش هاي هنرستان هاي فني و حرفه اي بايد بتوانند با مديران صنايع كوچك ارتباط و تعامل داشته باشند و از نظرات آنها در برنامه ريزي هاي آموزشي بهره بگيرند. با تعجب بهاوگفتم: «افندي، اين رسم ما نيست! رفتيم. ميگويند در اين مسجد سر آقا و سرور ما يحيي (رحمت خدا بر او) دفن شده است. با توجه به درخواست شما كاربران گرامي سايت ايران استخدام در خصوص شرح مراحل بعد از قبولي در آزمون علمي استخدامي "تيم ايران استخدام" طي اين مبحث تمامي مراحلي را كه بايد كارجويان پس از قبولي در آزمون علمي استخدامي طي نمايند را شرح داده است. اولين همايش علمي و پژوهشي يافته هاي استخدام
اينستاگرام ها علوم مديريت ،كار آفريني و آموزش ايران. دوماهنامه علمي ـ پژوهشي دانشگاه شاهد، سال چهاردهم، شماره27، ص66 ـ55. بر همين اساس هدف پژوهش حاضر بررسي نقش واسطهاي انگيزش دروني در تأثير رهبري اصيل بر خلاقيت نيروي انساني از طريق مطالعه موردي كاركنان دانشگاه كاشان بوده است. چاپ دوم، ناشر: دانشگاه شهيد چمران اهواز.
به منظور تسهيل فرآيند ثبت نام داوطلبان در اين آزمون و اطلاع رساني هر چه دقيق تر در ادامه اين مقاله زمان، نحوه و شرايط ثبت نام آزمون استخدامي و فراخوان هاي استخدام قوه قضاييه ۱۴۰۱ را ارائه داده ايم. تبصره: داشتن گواهي تحصيل در مقاطع تحصيلي ابتدايي، راهنمايي يا دبيرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تاييد ادا استخدام ها ش و پرورش شهرستان مربوطه ميتواند به عنوان تمام يا قسمتي از سابقه ده سال سكونت به شرط ارائه استشهاد محلي مبني بر تاييد ساكن بودن فعلي فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاك محاسبه قرار گيرد. شريف،مصطفي؛ نيكخواه، محمد؛ نيلي احمد آبادي، محمدرضا (1386).كارايي بيروني شاخه فني و حرفه اي آموزش متوسطه شهرستان شهركرد بر مبناي دو شاخص اشتغال و ادامه تحصيل فارغ التحصيلان. يعقوبي نجف آبادي، اشرف.(1389). از اين رو، اتخاذ تدابيري براي سنجش دقيق نياز هاي آموزشي و تلاش براي برقراري رابطه ي مطلوب ميان نياز هاي صنايع كوچك و برنامه هاي آموزشي هنرستان هاي فني و حرفه اي و رعايت اصول ناظر بر تنظيم محتواي آموزشي ضرورت بسيار دارد.
همانطور كه گفته شد، استخدام قوه قضاييه بر اساس نياز به نيروي متخصص انجام مي شود. رشته ها، منصاب و شرايط پذيرش هر دوره از استخدام قوه قضاييه مي تواند با توجه به منصب و تخصص هاي مورد نياز رشته متفاوت باشد. وي افزود: يكي از افتخارات ما بهورزان هستند و از آنجايي كه بهورزان از نيروهاي بومي هستند كه در شبكهها و خانه هاي بهداشت به مردم خدمت مي كنند بايد مورد توجه قرار گيرند و سياست ما بوميگزيني اين نيروهاست. فارغ از ماجراي مورد ر استخدام ها گي در ديوان، عبارت «وزارت آموزش و پرورش مجاز است» به اين معناست كه هر مرجع، مقام و يا مدير ذيصلاح در وزارت آموزش و پرورش مجاز است. اولين همايش ملي آموزش در ايران 1404، تهران، پژوهشكده سياستگذاري علم،فن آوري و صنعت. بررسي نياز هاي آموزش بازاركار بخش صنعت استان كردستان. جليليان، سهيلا (1392) بررسي ميزان انطباق آموزش هاي فني و حرفه اي با نياز هاي آموزشي بخش صنايع در شهرستان خرمشهر. مهرعلي زاده، يداله؛ قلاوند، رحمن؛ مالي هزاروندي، شهرام.(1392). مهر علي زاده، يداله؛ صفايي مقدم، مسعود؛ صالحي عمران، ابراهيم؛ علم، محمدرضا (1395). مباني نظري و عملي پژوهش (كمي،كيفي و آميخته). چيذري، محمد؛ شريعت زاده، مهدي؛ نوروزي، اميد (1384). الگوهاي انطباق و سازگاري نظام آموزش متوسطه فني، حرفه اي و كشاورزي با نيازهاي بازار كار در جهان.اقتصاد :جهاد.